terça-feira, 10 de junho de 2008

Zdrasti ot Portygaliq...

Taka... Dnes igrahme za kupata na Portygaliq. Klasiraneto e otborno i nie stanahme treti, no po re6enie na treniorkata mi az igrah samo edno su4etanie. Vsi4ki mnogo mi go haresaha i kazaha 4e sum v mnogo dobra forma. Byhalkite, liybimq yred, bqha dosta dobre s izkliy4enie ot koleletata, koito ne mi stanaha kato horata za6toto byhalkata malko mi se hlusgala ot rukata po vreme na vtoroto kolelo, no ne zgreshih.


A... I za poreden put ne si napravih finala za6toto ne mi stigna muzikata. Bykvite mi bqxa 4ydesni i sudiikite me oceniha s 7.5 (D1) i 7.9 (D2) no kato treta ocenka mi dadoha 4.5 (D3). A za izpulnenieto da ne govorim, imam 8.2 (E1) 7.9 (E2) e 5.3 (E3) i pri polojenie 4e vsi4ki ocenki vlizat ostavam treta i v individyalno klasirane s kraina ocenka 13.813. No ne mi se komentira, tova e polojenieto v na6q sport, vseki si pravi kakvoto iska. Vsi4ki znaem za kakvo stava vupros. S momi4etata ot drygite otbori obstanovkata be6e syper...



Sega... Pojelavam mnogo yspeh na momi4etata, koito 6te igraqt sega v Sofia na "B"to i mnogo pozdravi na vsi4ki drygi, koito ve4e nqmat sustezaniq.



(Roni: Ve4e ti vzeh ot oniq puetki ;)...da znae6)
Bem apesar de estar em bulgaro acho que se percebe o que é que escrevi praki... :D

5 comentários:

:: Canilhas :: disse...

...deves estar a renar!!!

A malta até faz uma ideia do que tu terás para dizer sobre o regresso à realidade portuguesa, mas daí a entender o que tu "gatafunhaste" aqui no desgraçado do teu blog, vai uma brutal distância :D

Olha, o que te digo é que gostei de te ver com uma medalha ao pescoço, que a vossa equipa esteve muito bem, se fossem vocês as vencedoras, a TAÇA também não tinha ficado mal entregue, pronto.

Bjs

PC

Caterina Ivanova disse...

Pronto ok, ok... Em vez disso devia ter escrito "devem IMAGINAR o que escrevi"
Obrigado e mais uma vez parabens à SFUAP.
Bjokas

Anónimo disse...

just lol

Anónimo disse...

Ehe, bravo be kate. 4estito i da znae6 4e Yan4eto e 1va. i igra bez gre6ka a rosito 7ma no s nqkolko gre6ki. Otborno sa 2ri mai 4e gaciiite bqxa 1vi.

Anónimo disse...

Parabéns pelo teu ouro no distrital
Estou a ver que regressaste em grande...BEIJOCAS

INÊS